Hey click me..

Tuesday 7 January 2014

ESP Shaklee

Kelebihan dan Khasiat ESP Shaklee

Hari ni saya nak cerita serba sedikit tentang one of our best selling and howttt supplements, yang wajib dicuba oleh anda. Tak lain x bukan produk HOWTT ini adalah ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protein




Tak dinafikan, berlambak-lambak suplemen protein di pasaran sekarang, dan sebelum saya mencuba Shaklee, saya dah cuba a few product protein based ni. Setiap satu ada kelebihan tersendiri, tapi bile consume ESP, saya terus stop guna yang lain. Kenapa? Kerana saya telah yakin dan suka dengan kualitinya yang membuatkan saya percaya ESP adalah suplemen protein yang terbaik. sangat banyak khasiat daripada ESP ni..semua ada dlm ESP ni atau dalam kata laen all in one gituww..Selain rase yg sedap dan boleh disediakan dgn pelbagai  cara, ESP juga sangat senang utk disediakan. Dan yg plg saya suka part yg saya boleh grab ESP ni on the go..because pagi-pagi saya memamg rushing..nak g keje lagi nak mekap lg..so memang sesuai la ESP ni diambil sbg breakfast. dan yg best jugak ESP ni boleh membantu rase kenyang, sampailah waktu lunch.



Kenapa pentingnya protein dalam diet harian?.

"Protein adalah asas kehidupan sel-sel tubuh kita. 25% daripada tubuh kita terdiri daripada protein - kuku, rambut, kulit dan otot. Oleh itu, secara tidak langsung, protein juga adalah 'makanan' kepada sel-sel tubuh kita. Tubuh kita memerlukan protein yang cukup dan juga berkualiti demi membantu untuk memperbaiki sel-sel yang rosak, mengganti sel-sel yang lama dan membina sel-sel baru yang sihat. Sel-sel tubuh yang sihat pula penting demi membantu penyerapan optimum nutrien ke dalam tubuh kita." 


 Kelebihan Energizing Soy Protein 
  • membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan
  • Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.
  • menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung
  • Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
  • setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
  • indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah
  • Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
  • tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.
  • Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

jom kita tengok testimoni- testimoni pengguna ESP:






Jadi, jika anda ingin mengetahui lebih lanjut ttg ESP ni, bolehlah dapatkan konsultasi secara percuma dengan saya. Insyaallah saya dapat membantu anda untuk membuat pilihan yg lebih bijak
Untuk pertanyaan dan tempahan, bolehlah hubungi/sms/wassap: 019-977 0326 
Atau emai : hananinae@yahoo.com 
Facebook page: https://facebook.com/hananiena

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...